MediaLearn
Tekstopisje

Tekstopisje

Tekstopisje in pisanje besedil

Tekstopisje in pisanje besedil je idealna rešitev za vse, ki se soočajo s izzivi pisanja pomembnih besedil. Morda se sprašujete, kako naj začnete ali kako naj najdete prave besede, da bi učinkovito predstavili svoje sporočilo. V takšnih trenutkih je naša strokovna ekipa pripravljena stopiti na pomoč.

Naši izkušeni tekstopisci so mojstri pisanja vseh vrst besedil, od izobraževalnih in reklamnih do donatorskih in tržnih. Pri nas vam zagotavljamo, da bo vaše besedilo napisano v skladu z vašimi željami in cilji. Naša prednost je v prilagodljivosti, saj vam nudimo popravke, dokler niste povsem zadovoljni z rezultatom.

Ne glede na to, ali potrebujete besedilo za spletno stran, trženjsko gradivo ali znanstveni članek, vam bomo pomagali najti prave besede, ki bodo učinkovito komunicirale vaše sporočilo. Naša storitev je konkurenčna in zagotavljamo visoko kakovostno besedilo, ki bo zadovoljilo vaše potrebe.

Možnosti pisanja besedil – tekstopisje

Izobraževalna besedila

Pod izobraževalna besedila bi lahko navedli učbenike, skripte, članke, ki imajo poučno vsebino za uporabnike, kot tudi znanstvena in strokovna besedila.

Marketinška besedila

Marketinška ali tržna besedila so vsa tista, ki kupcem ali uporabnikom prodajajo storitve ali izdelke, tako profitne kot neprofitne. Marketinška besedila so zelo različna in odvisna od medija ter ciljne publike, kateri so namenjena. Mediji so lahko tiskani in elektronski, revije, radiji, televizije, blogi, spletne strani, pristajalne strani, reklame, oglasne pasice, odnosi z javnostmi in podobno. Za različne medije in ciljne skupine se pišejo zelo različno, pri čemer so pomembni tako vsebina, kot slog pisanja ter dolžina in nenazadnje ključne besede za na primer optimizacijo spletnih strani ali povratne zveze na spletno stran. Marketinška besedila je najbolje, da jih pišejo izkušeni strokovnjaki, ki razumejo trg in potrebe strank ter uporabnikov, kar ugotovijo s tržnimi raziskavami.

tekstopisje in pisanje besedil

Donatorska besedila

Prepričati donatorja je umetnost, ki smo jo osvojili skozi leta dela v našem društvu in drugih prostovoljnih organizacijah. Donatorji so lahko fizične ali pravne osebe, vedno pa o donacijah odločajo ljudje, zato morate poznati njihove cilje in vizije ter ugotoviti, ali se skladajo z vašimi. Nato se lotimo pisanja osebnega besedila, pisanega na kožo določeni organizaciji ali posamezniku. Pri tem vam z veseljem pomagamo. Donatorska in marketinška besedila spadajo med zahtevnejše veščine pisanja, ki jih je dobro prepustiti strokovnjakom za največji možni učinek saj terjajo raziskavo trga in ciljnih skupin.

Tekstopisje: ostala besedila

Besedila, ki jih moramo pisati skoraj vsak dan, je veliko, pa naj gre za poslovna pisma, dopise, ponudbe, pogodbe, reklamacije ali leposlovna besedila, ki jih je potrebno pregledati, da so vsebinsko in slovnično pravilna, da besede tečejo, so razumljiva, jasna in slovenska. Pri marsičem vam lahko pomagamo strokovnjaki znotraj društva.

sl_SISlovenian