Strokovno prodajni članek na temo seboroičnega dermatitisa

Strokovno prodajni članek na temo seboroičnega dermatitisa

Strokovno prodajni članek na temo seboroičnega dermatitisa

Naročnik, podjetje Karbonoir d.o.o., nas je preko priporočil izbralo za zahtevno nalogo pisanja strokovno prodajnega članka na temo seboroičnega dermatitisa. Najprej smo se dogovorili, katere podatke o produktu potrebujemo ter kakšni so cilji članka. Naloga je bila zahtevna, saj smo morali najti znanstveno razlago za delovanje črnega mila iz aktivnega oglja, česar do sedaj še nihče ni naredil za ta produkt. Vedeli smo le, da milo deluje, zakaj pa ne. Na društvu smo pristopili znanstveno tako, da smo se poglobili v samo tematiko preko znanstvene in strokovne literature. Zbrali smo izkušnje in mnenja zaposlenih ter uporabnikov mila pri učinkih na kožo ter lajšanje seboroičnega dermatitisa. Pogovorili smo se z nekaj strokovnjaki na področju kemije, biologije in prehrane, saj je iz literature izhajalo, da moramo imeti takšni znanje, če želimo ugotoviti, kaj naj bi pomagalo ter to predstaviti javnosti. Ko so se koščki raziskave zložili v pravo sliko, smo to zapisali na jasen in razumljiv način za laike ter jih tudi strokovno podkovali in usmerili na določeno strokovno literaturo. Ljudi tak članek zelo zanima, zato ga dlje časa berejo, cilj je bil, da prav do konca, saj je cilj njega bil spoznati trajnostne rešitve za težave uporabnikov. Ker smo na koncu podali trajnostne rešitve za težave uporabnikov. Še preden so članek objavili pa smo morali pregledati še zakonodajo ter stroga pravila glede oglaševanja izdelkov v povezavi z zdravjem. Ker smo upoštevali pravila, ki jih predpisuje država, je članek varen pred inšpekcijo. Skrivnost je v tem, da točno vemo, katere besede so dovoljene za objavo in katere ne. Še poseben izziv pri takem članku so ključne besede s katerimi ga optimiziramo za algoritme iskalnikov.

 

Članek Seboroični dermatitis – Vzroki, simptomi in odpravljanje

Close Menu