TEKSTOPISJE

Domov/Storitve/Tekstopisje

Da bi dosegli kar največ bralcev – potencialnih kupcev v tiskanih medijih, na plakatih ali spletu, in jih prepričali v nakup izdelka ali storitve, je potrebno vedeti, kako napisati besedila za določeno ciljno publiko. Besedila so lahko izobraževalna, reklamna, donatorska, tržna, znanstvena, poljudna in še druga. Poznamo preverjene trike, kako pridobiti čim več ljudi, da jim podate ključne informacije in dosežete zadane marketinške cilje v določenih medijih (časopisi, revije, spletne strani, družbena omrežja, plakati, dopisi in podobno).


Zakaj izbrati nas?

Besedila za nevladne organizacije, podjetja in posameznike ustvarjamo v skladu z različnimi cilji in ciljnimi publikam ter mediji po ugodni ceni. Besedila so tista, ki poleg slike prepričajo še tako zahtevne uporabnike in stranke, ali pa na preprost in jasen način posamezniku pokažejo pot in dajo namig. Ste vedeli, da nekatera besedila ljudi celo odvrnejo? In takih je veliko. Pomagamo vam, da ljudi pritegnete k sebi.


Možnosti

Izobraževalna besedila

Pod izobraževalna besedila bi lahko navedli učbenike, skripte, članke, ki imajo poučno vsebino za uporabnike, kot tudi znanstvena in strokovna besedila.

[collapse]
Marketinška besedila

Marketinška ali tržna besedila so vsa tista, ki kupcem ali uporabnikom prodajajo storitve ali izdelke, tako profitne kot neprofitne. Marketinška besedila so zelo različna in odvisna od medija ter ciljne publike, kateri so namenjena. Mediji so lahko tiskani in elektronski, revije, radiji, televizije, blogi, spletne strani, pristajalne strani, reklame, oglasne pasice, odnosi z javnostmi in podobno. Za različne medije in ciljne skupine se pišejo zelo različno, pri čemer so pomembni tako vsebina, kot slog pisanja ter dolžina in nenazadnje ključne besede za na primer optimizacijo spletnih strani ali povratne zveze na spletno stran. Marketinška besedila je najbolje, da jih pišejo izkušeni strokovnjaki, ki razumejo trg in potrebe strank ter uporabnikov, kar ugotovijo s tržnimi raziskavami.

[collapse]
Donatorska besedila

Prepričati donatorja je umetnost, ki smo jo osvojili skozi leta dela v našem društvu in drugih prostovoljnih organizacijah. Donatorji so lahko fizične ali pravne osebe, vedno pa o donacijah odločajo ljudje, zato morate poznati njihove cilje in vizije ter ugotoviti, ali se skladajo z vašimi. Če je odgovor pozitiven, se lotimo pisanja osebnega besedila, pisanega na kožo določeni organizaciji ali posamezniku. Pri tem vam z veseljem pomagamo. Donatorska in marketinška besedila spadajo med zahtevnejše veščine pisanja, ki jih je dobro prepustiti strokovnjakom za največji možni učinek saj terjajo raziskavo trga in ciljnih skupin.

[collapse]
Ostala besedila

Besedil, ki jih moramo pisati skoraj vsak dan, je veliko, pa naj gre za poslovna pisma, dopise, ponudbe, pogodbe, reklamacije ali leposlovna besedila, ki jih je potrebno pregledati, da so vsebinsko in slovnično pravilna, da besede tečejo, so razumljiva, jasna in slovenska. Pri marsičem vam lahko pomagamo strokovnjaki znotraj društva.

[collapse]

Povpraševanje

Ime:

Priimek:

Mail:

Telefon:

Povprašujem kot:

Naziv:

Dejavnost:

Izbira:

Koliko udeležencev je predvidenih za izobraževanje?

Želite sporočiti kakršnekoli dodatne informacije?

[collapse]
Close Menu